MerixStudio

Tubądzin

Case study

Tubądzin to jeden z wiodących polskich producentów płytek ceramicznych. Naszej agencji zostało powierzone zadanie zaprojektowania nowej, responsywnej wersji strony internetowej firmy. Poniżej przedstawiono założenia projektu (stworzone w dużej mierze na podstawie feedbacku użytkowników odnośnie poprzedniej wersji strony) oraz omówiono zaimplementowane funkcjonalności i wykorzystane technologie.

Scroll

1

Odświeżenie wizerunku

Przygotowanie nowoczesnej i przejrzystej
szaty graficznej

3

Atrakcyjna prezentacja produktu

Czytelne i uporządkowane przedstawienie produktu z podglądem detali

4

Większa dostępność serwisu

Optymalizacja pod różne przeglądarki, systemy operacyjne i platformy

5

Budowanie relacji z innymi niż klienci grupami odbiorców

Utworzenie przestrzeni prezentującej lokalizację i dane salonów, architektów, glazurników

6

Zaangażowanie użytkowników w tworzenie treści

Umożliwienie architektom zgłaszania inspiracji, które po weryfikacji miałyby być publikowane w serwisie

7

Wprowadzenie możliwości
zamówienia produktów przez internet

Zamówienie produktów z odbiorem we wskazanym salonie (uruchomienie planowane w późniejszym terminie)

8

Łatwiejsze zarządzanie
treścią w serwisie

Implementacja światowej klasy systemu zarządzania treścią drupal

Podsumowanie wykorzystanych technologii