MerixGames

Zamknij

Previous

Next

Balance

  • HTML5
  • JavaScript
Wspólnie z naszym Belgijskim partnerem przygotowaliśmy grę Balance, która skierowana jest do najmłodszych odbiorców.
Naszym zadaniem było stworzenie aplikacji na bazie otrzymanych projektów graficznych.

Gra stworzona została z wykorzystaniem technologii ES6 oraz Phasera, czyli game frameworka opartego na HTML5. Aplikacja dostosowana jest do ekranów dotykowych Full HD jakie rozmieszczone są na terenie różnych sklepów.

Balance umożliwia granie zarówno gotową postacią, jak i stworzenie własnego modelu poprzez wykorzystanie 6 dostępnych wzorów: klauna, indianki, księżniczki, dinozaura, chłopca oraz zapaśnika. Umożliwione zostało także dowolne łączenie różnorodnych części ciała, dzięki czemu gracz ma możliwość stworzenia unikatowych postaci.

Celem gry jest zdobywanie jak największej ilości punktów poprzez zrzucanie klocków o różnej wadze i kształcie, utrudnieniem rozgrywki jest zaś stałe utrzymanie balansu postaci. Poprawne rozłożenie elementów, a w szczególności gra na granicach balansu, umożliwia zdobycie pokaźnej sumy punktów. Każda z postaci posiada indywidualne animacje twarzy obrazujące ich reakcję na zrzucony klocek, takie jak sapanie, pocenie się czy zaciśnięcie zębów.

Rozgrywka toczy się na różnych poziomach, a wraz z zwiększającą się wysokością ułożonej wieży, dynamicznie zmienia się także tło gry.

Strona używa plików cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.