MerixGames

Zamknij

Previous

Next

Elmark Automatyka

  • HTML5
  • CSS3
  • JavaScript
  • Zend
Webowy system typu RMA (return merchandise authorization) służący do obsługi zgłoszeń serwisowych klientów firmy.

Stworzyliśmy aplikację, dzięki której klient firmy Elmark, posiadając konto w sklepie, może zgłosić reklamację zakupionego towaru. W trakcie zgłoszenia istnieje także możliwość zamówienia kuriera, który odbierze produkt i na koszt Elmarku dostarczy do serwisu. Dodatkowo, użytkownik ma wgląd w historię zgłoszeń oraz ich statusy, może także akceptować wyceny oraz odpowiadać na pytania od serwisu. Aplikacja daje również możliwość drukowania raportów naprawy.

Elmark, jako administrator, otrzymał potężne narzędzie w postaci panelu do zarządzania zgłoszeniami klientów, wzbogaconego o opcję filtrowania i sortowania po wielu parametrach. Serwisanci mają możliwość zadawania pytań klientom, przedstawiania wycen, dodawania komentarzy i oczywiście zmieniania statusów.

Na koniec aplikacja została rozwinięta o wydajny mechanizm wyszukiwania numerów seryjnych produktów, a także został wdrożony zaawansowany formularz kontaktowy oraz formularz oceny aplikacji.

Pełny zakres technologii: Zend framework, HTML/CSS/JS, API DHL

Odwiedź stronę

Strona używa plików cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.