MerixGames

Zamknij

Previous

Next

"The Developers"

  • Branding
  • User Experience
  • Design
  • HTML5
  • JavaScript
Na potrzeby akcji rekrutacyjnej przygotowaliśmy serwis internetowy (landing page), ilustracje oraz plakaty inspirowane filmem "The Avengers".

Zastosowanie elementu grywalizacji pozwoliło nam przykuć ich uwagę studentów uczelni technicznych oraz dokonać pierwszej, bardzo przedwstępnej selekcji. Kandydat nie mógł bowiem wysłać swojej aplikacji od razu, lecz by to zrobić musiał rozwiązać zadania testowe dostępne online.

Okazało się, że sporą grupę stanowiły także osoby, które przechodziły nasze testy jedynie w celu sprawdzenia własnych umiejętności.

Atrakcyjna wizualnie forma oraz motyw rywalizacji przyniósł efekty w postaci ponad 30 zgłoszeń CV po pierwszym tygodniu od startu kampanii. Przez cały okres trwania kampanii przysłano nam ponad 115 zgłoszeń. Zatrudniliśmy dzięki niej 7 bardzo dobrych developerów, którzy szybko wkomponowali się w cały zespół.

Odwiedź stronę

Strona używa plików cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.